CHABAL!!

Alltså denna man... Hjälten i Frankrikes rugbylag. Han fängslar mig, och G haha. Vi såg en dok om honom i helgen och sedan dess ligger vi och kollar youtube klipp med honom om kvällarna, ser vem som kan få sin röst att likna hans mest och refererar till honom kanske lite för ofta för att det ska anses normalt. G har dessutom blivit lite läskig nu då han hela tiden ska försöka lyfta mig och dra i mig för att demonstrera vad han hade kunnat göra om han hade varit CHABAL "hade jag varit CHABAL så hade jag nog kunnat ta dig i fötterna och hålla dig upp-och-ner i luften" och så försöker han göra det samtidigt som han säger det och jag får snabbt påminna honom om att han inte är CHABAL (caps pga att vi endast säger hans namn med hans egna mörka röst), eller säger att CHABAL nog hade kunnat äta mig och öppnar munnen så mycket han kan..ehhh oki... haha 
När vi var ute och åt igår så var vi egentligen båda mätta efter halva portionen men både stönade ut "CHABAL" och tryckte ner resten haha

störda oui oui =)

Så här förställer jag mig att asaguden Tor skulle se ut. Han är inte ens 2 m (men typ 1.98 eller något) och han är inte fyrkantig av muskler, men det känns som att han är en jätte jämfört med sina lagkamrater.

Första klippet här är hemskt första 2.40min- hard core musik i bakgrunden och visar hur CHABAL tacklar motståndarna...men sen, vid 2.40min strecket så övergår det till att visa honom privat hihihi där han är med i tv-program och när han serverar te och "leker" med en vän (3.20). Så söt men ändå ett beast.

Kan inte få nog. CHABAL is the Man!

http://www.youtube.com/watch?v=YVa7eCmLFk8&feature=related

Andra klippet: En reporter frågar om han får ställa en fråga på engelska och får svaret "No. We are in france, we speak french" haha of course liksom! Vad annat kan man vänta av en äkta fransman!

http://www.youtube.com/watch?v=wRiCMc8eLqs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0